Deal
Deal
Hoe werkt het?
Reserveer online je tafel via deze website.
Bij het online reserveren vul je je unieke MediaMarkt restaurantvouchercode in.
Nadat je hebt gegeten vraag je de rekening en lever je vervolgens je restaurantvoucher in of toon deze digitaal op je smartphone. De restaurantvoucher t.w.v. € 20,00 wordt door het restaurant van je totaal rekening afgehaald.
Reserveren is heel eenvoudig en je hoeft pas in het restaurant te betalen.
Let op. Maximaal 1 voucher per 2 personen. De menuprijs van € 37,50 is voor de eerste persoon. De tweede persoon betaalt € 57,50. Zie ook de voorwaarden.
BOEK NUBOEK NU- Deze deal is geldig t/m 31 december 2025
- Gratis annuleren tot 24 uur voor je reservering
- Geef je dieetwensen door op het reserveerformulier
Wat 57 mensen zeggen over VadeVi
Eten | |
Service | |
Sfeer |
Heerlijk eten en top bediening. Medewerkers hebben echt een feestje van de avond gemaakt
Eten was redelijk, dames in de bediening prima, gastheer moet nog veel leren om een gastheer te zijn.
Al met al geen restaurant om nog een keer heen te gaan.
Onze ervaring bij rest. VadeVi, vrijdag 7 juni, is helaas niet is erg in de smaak gevallen. De start (van het diner) begon redelijk positief (alhoewel het toch ook nog best lang wachten was op de aperitiefjes, maar goed..). Alleen na gelang de gangen vorderden (we hadden het 5-gangen diner geboekt), was het telleurs...
Lees hele reviewOnze ervaring bij rest. VadeVi, vrijdag 7 juni, is helaas niet is erg in de smaak gevallen. De start (van het diner) begon redelijk positief (alhoewel het toch ook nog best lang wachten was op de aperitiefjes, maar goed..). Alleen na gelang de gangen vorderden (we hadden het 5-gangen diner geboekt), was het telleurstelling op telleurstelling.... Dieetwensen werden b.v.b. niet helemaal nageleefd. Personeel dat tekort schiet in professionaliteit, kennis en etiquette. De vaatwasser (die achter de bar) een aantal keer tijdens de diners werd aangezet. Gerommel van flessen, het heen en weer schuiven met stoelen en andere storende geluiden. Gerechtjes die zwaar tegenvielen (met name qua smaak). Gnocchi's die aangebrand geserveerd werden. Ingrediënten die misten (terwijl ze wel benoemd werden). En toen ook nog eens het vlees van het hoofdgerecht zwaar uitgedroogd werd geserveerd, was ik er wel 'n beetje klaar mee. Om van het nagerecht niet te spreken (bleke taaie/zompige wafel met iets van abrikozen partjes en 'n quenelletje ijs). En het kaasplankje dat mijn moeder had besteld werd verder zonder mondelingen toelichting geserveerd. De inhoud ervan mocht ze nl. van een kaartje(af)lezen! Waarvan de lettertjes zo klein gedrukt stonden, dat ze die zonder een sterke leesbril niet eens kon lezen (moest de inhoud ervan dan maar even zelf voorgelezen... alleen werden wij daar ook niet veel wijzer van...) Jammer dat het personeel zich daar niet zelf in heeft verdiept! Kaartje met achtergrondinfo kaas prima, maar dan als zijnde 'n aanvulling en niet als enige uitleg! Zonde van de € 109,- dat voor een 5-gangendiner (voor 2 pers.) wordt berekend + een extra € 5,- (voor supplement kaasplankje)! Daar doet het in mindering brengen van 'n glaasje wijn en frisdrankje de telleurstelling niet mee wegpoetsen... En dan ook nog eens € 6,- voor 2 witte broodmuffins in rekening brengen, terwijl je had verwacht dat deze van het huis waren... U begrijpt deze locatie is (voor ons iig) helaas niet voor herhaling vatbaar! Sorry!
Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback naar aanleiding van uw bezoek aan ons restaurant op vrijdag 7 juni. Het spijt ons zeer te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We waarderen uw opmerkingen en nemen ze zeer serieus om onze dienstverlening te verbeteren.
We willen graag enkele van uw zorgen toelichten:
1. Dieetwensen: Het spijt ons dat uw dieetwensen niet meteen duidelijk waren. Daarna hebben wij deze uiterst serieus opgepakt en nageleefd.
2. Geluidshinder: We begrijpen dat het geluid van de vaatwasser en andere activiteiten achter de bar storend kan zijn. Helaas is het voor ons noodzakelijk om de vaatwasser te gebruiken om ons werk efficiënt te kunnen uitvoeren. We zullen echter kijken naar manieren om dit zo min mogelijk hinderlijk te laten zijn voor onze gasten.
3. Teleurstellende gerechten: Het spijt ons te horen dat de gerechten niet aan uw verwachtingen voldeden. Met name het aangebrande gnocchi en het uitgedroogde vlees zijn punten van zorg. Wat betreft het vlees, begrijpen wij dat uw voorkeur geen rood vlees was, wat inderdaad kan resulteren in een drogere textuur.
4. *Presentatie en uitleg: Wij waarderen uw feedback over de kaasplankje-presentatie en de bijbehorende uitleg. Echter nemen wij de feedback van het lettertype serieus en zullen wij er naar kijken.
Wij betreuren het dat uw diner niet naar wens was en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien. Uw opmerkingen zullen ons helpen om onze service te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Restaurant VadeVi
Plattegrond Alle restaurantdeals in Uithoorn e.o.
Over VadeVi
Keuken: Frans, Streetfood
Een dorpsrestaurant met stadse uitstraling én fenomenaal genieten van geweldige gerechten: dat kan bij VadeVi in Uithoorn. Deze hotspot in het gezellige Uithoorn is gelegen aan de kronkelige Amstel en vanaf het terras heb je uitzicht aan alles wat er voorbij komt. Bij VadeVi willen ze van het simpele een blijvende herinnering maken. Het zit in het DNA van VadeVi om dat stapje extra en kleine gebaar te maken tegenover de gast om een herinnering van liefde en passie te creëren bij het bezoek. Verwacht creatieve gerechten die met passie zijn bereid en meedingen aan het hoogste niveau in de culinaire wereld. De Franse keuken vormt de ultieme basis voor deze heerlijkheden. Wanneer kom jij proeven bij VadeVi?
Bedankt voor je geweldige review, Bas! 🙌 We zijn blij om te horen dat je hebt genoten van het heerlijke eten en onze top bediening. Ons team vindt het fantastisch om van elke avond een feestje te maken! 🎉 Hopelijk zien we je snel weer! 😊